2236
Navidad / Re:MISPPS NAVIDAD 2013
« en: 21 de Diciembre de 2013, 12:06:37 am »Us desitjo a tots el millor que jo porto dins el meu cor. Amb molt d'amor.
"Os deseo a todos lo mejor que yo llevo en mi corazón. Con mucho amor".
Gardènia.
"Os deseo a todos lo mejor que yo llevo en mi corazón. Con mucho amor".
Gardènia.



